Adem Yılmaz Bandırma Ticaret Odası Başkanlığı’na aday olduğunu açıkladı

Haberi sosyal medyada paylaşın!

Bandırma Ticaret Odası başkan adaylığını açıklayan Adem Yılmaz, “Bu görevi bir makam olarak değil, Bandırma’ya hizmet etmenin bir sorumluluğu olarak görüyoruz.” dedi.

İş insanı Adem Yılmaz, Grand Asya Hotel’de düzenlediği geniş katılımlı basın lansmanında Bandırma Ticaret Odası’nın önümüzdeki dönemde gerçekleştirilecek seçimlerinde başkan adayı olduğunu açıkladı. Yaklaşık 100 iş insanından oluşan ekibiyle yola çıktıklarını belirten Yılmaz, Bandırma Ticaret Odası’nın ikinci yüzyılına yön verecek güçlü bir yönetim anlayışı ortaya koymayı hedeflediklerini ifade etti.

“SADECE ADAYLIK DEĞİL, SORUMLULUK ÜSTLENİYORUZ”

Konuşmasına Bandırma Ticaret Odası’nın bu yıl 100. kuruluş yılını kutladığını hatırlatarak başlayan Yılmaz, 1926 yılından bu yana kentin ticaretine, sanayisine ve girişimcilik ruhuna rehberlik eden köklü kurumun yeni bir dönemin eşiğinde olduğunu söyledi. Yeni dönemin daha fazla rekabetin, daha hızlı değişimin ve daha güçlü iş birliklerinin dönemi olacağını belirten Yılmaz, “Bugün yalnızca bir adaylık açıklamıyoruz. Bandırma Ticaret Odası’nın ikinci yüzyılına dair bir sorumluluk üstleniyoruz. Hedefimiz yalnızca bir seçimi kazanmak değil, odamızın yeni yüzyılına yön verecek güçlü bir anlayışı ve çalışma kültürünü ortaya koymaktır.” dedi.

“YAKLAŞIK 100 İŞ İNSANIYLA YOLA ÇIKIYORUZ”

Farklı sektörlerden kendi alanlarında başarılı yaklaşık 100 iş insanıyla birlikte hareket ettiklerini belirten Yılmaz, “Bu ekip yalnızca sorunları konuşan değil, çözüm üreten; yalnızca eleştiren değil sorumluluk alan; sadece bugünü değil yarını da planlayan bir ekipten oluşuyor.”dedi. Bandırma’nın limanı, sanayisi, tarımı, ticareti, lojistik gücü ve girişimcilik potansiyeliyle Türkiye’nin önemli ekonomik merkezlerinden biri olmaya aday olduğunu vurgulayan Yılmaz, bu potansiyelin daha ileri taşınabilmesi için şeffaf, ulaşılabilir, hesap verebilir ve iletişimi güçlü bir yönetim anlayışına ihtiyaç olduğunu söyledi.

“TİCARETİN GÜVEN VEREN YÜZÜ” ANLAYIŞIYLA YOLA ÇIKTI

“Ticaretin Güven Veren Yüzü” anlayışıyla hareket edeceklerini ifade eden Yılmaz, üyelerin yalnızca seçim dönemlerinde değil her zaman yanında olacak bir oda yönetimi oluşturacaklarını dile getirdi.

Üniversiteler, belediyeler, kamu kurumları, meslek kuruluşları ve sivil toplum örgütleriyle güçlü iş birlikleri kuracaklarını belirten Yılmaz, hedeflerinin daha fazla yatırım, üretim, istihdam ve ihracat sağlayarak Bandırma’nın ekonomik gücünü artırmak olduğunu söyledi.Konuşmasının sonunda Bandırma Ticaret Odası Başkanlığına talip olduklarını kamuoyuna ilan eden Yılmaz, “Bu yolculuk bir kişinin değil, bir ekibin yolculuğudur. Bu yolculuk bir grubun değil, tüm Bandırma’nın yolculuğudur.” dedi.

Programın sonunda meclis ve komite üyesi adayları da kamuoyuna tanıtıldı.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir