Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından 2025-2026 eğitim öğretim yılının sene sonu müdürler kurulu toplantısı düzenlendi.
Bandırma İlçe Milli Eğitim Müdürü Mutlu Aslan başkanlığında gerçekleştirilen toplantıda, okul müdürleri bir araya gelerek geride kalan eğitim öğretim yılını değerlendirdi.

EĞİTİM YILI DEĞERLENDİRİLDİ
Toplantıda okullarda yürütülen çalışmalar, eğitim faaliyetleri ve yıl içerisinde elde edilen kazanımlar ele alındı. Katılımcılar, eğitim süreçlerinde karşılaşılan konular hakkında görüş alışverişinde bulunurken, eğitimde kaliteyi artırmaya yönelik değerlendirmelerde bulundu.
YENİ DÖNEM HAZIRLIKLARI GÖRÜŞÜLDÜ
2026-2027 eğitim öğretim yılı öncesinde yapılacak hazırlıklar ve planlanan çalışmaların da ele alındığı toplantıda, kurumlar arası iş birliğinin güçlendirilmesi ve eğitim hizmetlerinin daha verimli yürütülmesine yönelik konular görüşüldü. Toplantı, gelecek döneme ilişkin hedeflerin değerlendirilmesinin ardından sona erdi.